mandag 3. august 2009

GOD BARNEHAGESTART!

Hei godt folk!

No står vi på trappa til en ny kvardag mange av oss, den store dagen er komen, eller kanskje den allereie har vore? BARNEHAGESTARTEN! Gru/gleding i mamma og pappas mage. Korleis skal ditte gå? Onsdag brakar det laust for oss iallefall. Mandag 10.august er både mamma og pappa i full jobb gjen. Spennande tider. Det hadde vore artig å kunne fortsette kontakta med alle dokke kjekke damene og barna :) Desverre så drukna mobilen min på Madonna konserten, så eg har mista alle telefonnr mine. Men har fått ny mobil med same telefonnr som eg hadde. Send meg gjerne ei mld så eg får telefonnr ditt igjen :) GOD BARNEHAGESTART FOLKENS!!!

2 kommentarer:

  1. Hei!!! lenge siden sist! Var Working Woman i hele juni og dro på ferie til Spania i juli. Men nå er det tilbake til striskjorta og havrelefsa...ihvertfall ganske snart. Jakob og jeg er i gang med barnehage og jobb mens Teodor og pappa fremdeles har et par uker igjen før de også må inn i ny tralt. Håper vi kan treffes igjen i løpet av høsten og oppdatere hverandre litt. Hadde vært koselig! Lykketil alle sammen med ny hverdag!camillaklem

    SvarSlett
  2. Hei!!Vi har faktisk en uke til av vår ferie før hverdagen setter inn. Vi har hatt sen ferie i år så nå er vi nordpå hos alle besteforeldrene. Jørgen begynner i barnehage i september og da skal mor ut å jobbe litt igjen. Det blir vel en tøff overgang fra å være hjemme med bare kos men det går helt sikkert bra. Det hadde vært veldig artig og møttes utover høsten, det vil vi gjerne. Klm fra Åshild og Jørgen

    SvarSlett