tirsdag 15. september 2009

Hei damer !
Snakket jo med Louise og Olianne her for noe uker siden og nevnte jeg skulle forsøke dra igang et treff på Amfitryon. Litt mye planer både i uker og helger i det siste men nå har det blitt roligere for vår del. Lurte derfor på om noen var interessert og ledige for et kafe besøk en kveld. Hva med en onsdag, jeg er forsåvidt ledig i morgen kveld etter leggetid (og pappaen har returnert fra reise), men antar det er litt kort varsel...? El neste onsdag, dvs. 23. sept? Hvis noen er med foreslår jeg kl 20 på Amfitryon! Håper å høre fra dere.
Hilde

4 kommentarer:

  1. Hei.
    Det passer dårlig for meg i kveld da jeg skal på nattevakt. Men neste onsdag har jeg mulighet til å være med. hadde vært trivelig å møttes igjen.
    Åshild

    SvarSlett
  2. Hei
    Neste onsdag kan passe greit for meg :) Hadde vore kjekt å treffest :)

    SvarSlett
  3. hei igjen! flott at noen kikker på bloggen... Louise hadde ikke sett dette og kan derfor ikke i kveld, Camilla har jeg ikke fått svar fra men er usikker på nummeret. noen som har lista fra helsestasjon i fjor?? Hvis noen har lista med alle mail adressene på tror jeg vi heller satser på mail (el evt tlf). Så hva med å utsette treffet to uker til onsdag 7. okt? neste uke er jo høstferie for noen...
    eller hvis noen vil ta en tekopp i kveld kan jeg gjerne svinge bortom en tur. si i så fall ifra, min mobil er 911 77 772.

    SvarSlett
  4. Hei!
    Da har jeg endelig stukket nesen min innom bloggen vår. Cafetur høres veldig trivelig ut.
    Jeg er med på onsdag! Skal vi si kl.20?

    SvarSlett